Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Brașov raspunde și altor tipuri de cerere nu doar cererilor de înscriere în cartea funciară sau a celor de recepție/avizare tehnică.  Astfel aveți posibilitatea să depuneți:
- o completare la o cerere anterioară;
- o petiție sau un memoriu;
- o solicitare de audiență
- o cerere de reexaminare a unei încheierii de carte funciară;
- o plângere împotriva incheierii de reexaminare;
- orice alt tip de cerere (exceptand cererile de recepție/înscriere sau copie acte);
 
Aceste tipuri de cereri/solicitări se înregistrează în registrul de corespondență iar procedura de depunere o găsiți în pagina de  Corespondenta
 

 
Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Brașov pune la dispoziție, prin intermediul sălii sale de studiu, posibilitatea consultării cărtilor funciare și a documentelor cu care aceasta se întregește potrivit legii

Procedura de consultare a cărților funciare, a actelor din arhiva, a planurilor sau eliberare a unor fotocopii

 


Pentru a vedea care este procedura de eliberare a documentelor folosiți linkul de mai jos

 

Inscrieri in cartea funciara

Doriti efectuarea unor inscrieri in cartea funciara?

Detalii...
Extrase de informare

Doriti sa obtineti un extras de informare?

Detalii...
Documentati cadastrale

Aveti nevoie de o documentatie cadastrala?

Detalii...
Studiu documente

Doriti sa studiati sau sa obtineti o copie a cartii funciare sau a actelor din arhiva?

Detalii...
Tarife si termene

Doriti sa stiti care sunt tarifele percepute si termenele de solutionare?

Detalii...
Programul de lucru

Vreti sa stiti cand puteti depune cererile?

Detalii...
Formulare

Cautati un formular pentru cererea dumneavoastra?

Detalii...
Legislatie specifica

Aveti nevoi de un act normativ in domeniul cartii funciare si al cadastrului?

Detalii...
Go to top